Klantverhaal: Breda City Marketing over de samenwerking met ITCOMS.

Klantverhaal: Breda Marketing

'De samenwerking tussen ITCOMS en Breda Marketing biedt structuur’

In de zoektocht naar een ICT-bedrijf in Breda, komt virtual assistant Petra Vulders uit bij ITCOMS. Voor haar klant Breda Marketing is de persoonlijke benadering doorslaggevend. Dat gevoel lijkt te kloppen: inmiddels ligt het volledige ICT-beheer inclusief een Moderne Werkplek in handen van ITCOMS en is ze erg tevreden over de samenwerking.

 

In de waan van de dag is ICT-beheer nog vaak een ondergeschoven kindje. De overgang naar een nieuwe ICT-omgeving is tijdrovend en het is die ‘tijd’ waar het organisaties vandaag de dag aan ontbreekt. Vanuit haar rol als virtual assistent begeleidt Petra Vulders bedrijven in veranderingen als deze. Veranderingen die ervoor zorgen dat organisaties voor de lange termijn efficiënter gaan werken en daardoor juist tijd overhouden.

 

De zoektocht naar een ICT-bedrijf in Breda

In haar zoektocht naar een passend ICT-bedrijf in Breda, maakt Petra een keuze uit twee partijen. Haar onderbuikgevoel is doorslaggevend om te kiezen voor ITCOMS. De grootste verandering voor haar klant Breda Marketing is de volledige overstap naar Microsoft Teams. Petra legt uit: “Ik kan echt zien dat de keuze voor Microsoft Teams het online werken bevordert, evenals de samenwerking met externe partijen. De collega’s voeren online vergaderingen via Teams en gebruiken het platform als verzamelplaats voor documenten.” Doordat alles op één plek is ingericht, biedt dit voor Breda Marketing veel meer structuur. “Als citymarketing delen we onze content en foto’s tegenwoordig ook heel makkelijk met externe partijen, daar zijn we enorm bij geholpen.”

 

De Moderne Werkplek

Breda Marketing maakt gebruik van de Moderne Werkplek voorzien van Microsoft 365 en diverse functionaliteiten die de beveiliging van gegevens verhoogt. Zo biedt de Moderne Werkplek Microsoft Safe & Secure, oftewel: een betere beveiliging voor mailcommunicatie en Teams. Ook is een backup van de gehele cloud omgeving en voor alle gebruikers Remote Support. Voor een vast bedrag is de volledige ICT beheer, het onderhoud en support van Breda Marketing ondergebracht bij ITCOMS. “We hebben hiervoor gekozen omdat we op zoek waren naar een partij die ons volledig kan ontzorgen. Als er iets fout gaat, dan zijn we in goede handen.”

 

Vertrouwen

Als virtual assistent heeft Petra korte lijntjes met de supportafdeling van ITCOMS.” Vragen waarmee Petra zoal bij de supportafdeling van ITCOMS terechtkomt? “Als ik langer dan één minuut moet zoeken naar een antwoord, dan schakel ik de hulp van ITCOMS in. Dit kan zijn wanneer ik vragen heb over de back-up van documenten, een mailbox van een ex-collega wil opzeggen of een e-mailadres voor een nieuwe collega wil aanvragen. Als ik benieuwd ben naar de slimste manier voor het toevoegen van een Team, dan vraag ik de helpdesk om advies. Zij kunnen heel snel schakelen en dat geeft veel vertrouwen. Bijvoorbeeld laatst, toen we een nieuwe laptop nodig hadden. We hoefden maar te bellen of ze gingen voor ons aan de slag. De laptop werd geregeld en startklaar geleverd, dat noem ik pas service!”

Ben je ook benieuwd geworden?

Laat ons weten waar we je mee kunnen helpen. Neem vrijblijvend contact met ons op.

  • Weten wat wij voor je onderneming kunnen betekenen?

    Wij bellen je graag even hierover!

Telefoonnummer 076-2600044 Mail ons info@itcoms.nl Schrijf je in voor de nieuwsbrief
  • Referentie ITCOMS - Cisco
  • Referentie ITCOMS - Broadsoft
  • Referentie ITCOMS - Microsoft 365
  • Referentie ITCOMS - Dell
  • Acronis
  • Referentie ITCOMS - T-mobile
  • Referentie ITCOMS - DrayTek
  • Referentie ITCOMS - Jabra
  • Referentie ITCOMS - Microsoft 365
  • Referentie ITCOMS - Fortinet
  • Referentie ITCOMS - Gigaset
  • Referentie ITCOMS - KPN
  • Referentie ITCOMS - Yealink
  • Teamviewer - ITCOMS Roosendaaal