Zakelijke telefonie - ITCOMS

Zakelijke telefonie

Als bedrijf is het belangrijk dat je bereik bent. Zowel voor klanten als voor leveranciers. Daarom is een goede telefonie verbinding niet weg te denken. Zodat je heldere afspraken kan maken en altijd bereikbaar bent.

Een betrouwbare telefonie oplossing

Zakelijke telefonie kun je zo complex maken als je zelf wilt. Met onze telefooncentrale beschik je namelijk over diverse geavanceerde functionaliteiten zoals een callcenter, keuzemenu, wachtmuziek en doorverbinding. Omdat er zoveel mogelijk is helpen wij je met het samenstellen van een passende telefonie oplossing. Want jij moet een telefooncentrale hebben die e helpt altijd bereikbaar te zijn voor partners die met jou wil samenwerken.

Om deze bereikbaarheid te garanderen maken we gebruik van een hosted telefonie oplossing. Hiermee zit jou telefooncentrale online in de cloud. En kun je dus overal gebruik maken van de functionaliteiten. Of je nu op de zaak, onderweg of thuis werkt. Omdat je met onze zakelijke telefonie oplossing gebruik maakt van een online telefooncentrale hoef je niet te investeren in een centrale. In plaats daarvan betaal je maandelijks een vast bedrag voor het gebruik. Zo heb je een betaalbare oplossing en houd je grip op de kosten.

Kennismaking

De start van onze gezamenlijke groei. We willen weten wie je bent, wat jouw drijfveren zijn en waar jouw uitdagingen liggen de komende jaren

Van idee naar ontwerp

Als we elkaar goed hebben leren kennen, maken we een technisch ontwerp. Natuurlijk wel zo uitgelegd, dat je het ook zonder technische achtergrond begrijpt.

Testfase

Het voordeel van de cloud is dat je al die tijd bereikbaar blijft. We plaatsen de nieuwe apparatuur en testen het op locatie. Wanneer het goed werkt zetten we het over naar de nieuwe omgeving. Het omzetten gebeurt binnen enkele seconde!

Beheer, support en monitoring

We houden alle apparaten in de gaten met onze eigen ontwikkelde monitoring-tool. Wij zorgen dat de laatste updates aanwezig zijn, zodat jij verzekerd bent van een goede bereikbaarheid.

Bellen via Microsoft Teams

Ook Microsoft heeft de mogelijkheid om te bellen via hun applicatie Teams. Deze applicatie kun je gebruiken op de computer of een mobiele telefoon of tablet. De laatste ontwikkeling is de mogelijkheid om jouw telefooncentrale met vaste nummer te koppelen aan Microsoft Teams. Op deze manier heb je jouw online werkplek altijd bij de hand. En kun je uitbellen of gebeld worden op het vaste nummer, zoals je gewend bent.

Kwaliteit van gesprekken

Eerder hebben we al genoemd hoe belangrijk de kwaliteit van het gesprek is. Deze kwaliteit garanderen wij via een IP VPN Voice. Dit houdt in dat wij de internetverbinding gaan verzorgen en we op deze verbinding bandbreedte reserveren voor het telefonieverkeer. Hierdoor krijgt de telefonie voorrang op het overige dataverkeer. Want dat mailtje kan wel een halve seconde wachten, maar je gesprek mag niet wegvallen. Daarom ben je via ons IP VPN Voice dienst verzekerd van een hoogwaardige gesprekskwaliteit.

Analyse en rapportage

Meten is weten. Zeker voor bedrijven met veel inkomende gesprekken. Met analyse en rapportage tools krijg je inzicht in zaken zoals het aantal inkomende en uitgaande gesprekken, de gemiddelde wachttijd, gesprekstijd en het aantal gemiste gesprekken die nog niet zijn teruggebeld. Met deze informatie kun je op de juiste manier sturen binnen jouw organisatie. Om ervoor te zorgen dat klanten snel geholpen worden.

Wij adviseren je graag over een passende zakelijke telefonie oplossing.

Laat je gegevens achter dan nemen we contact met je op.

  • Weten wat wij voor je onderneming kunnen betekenen?

    Wij bellen je graag even hierover!

Verbind je telefoon met slimme applicaties

Je kent het wel; Een klant belt je met een vraag. Je wilt hem snel helpen maar je moet eerst zijn gegevens erbij zoeken. Dit kost tijd, met als gevolg dat je diegene moet laten wachten.
Wat nou als dat slimmer kan?

Met een applicatie op je computer kun je deze stappen automatiseren. Zodra je gebeld wordt, kun je het gesprek vanaf je computer beheren. Door een koppeling met het crm- of boekhoudpakket, kun je direct de juist klantkaart erbij halen. Een win-win situatie: Jij kunt je klanten sneller helpen en je houdt meer tijd over voor andere zaken.

Maandelijkse aanpassen aan je behoeften

Toegang tot een eigen beheeromgeving

Professioneel ingericht en onderhouden

Vast-mobiel of mobiele app

Je mobiele telefoon is te koppelen aan het vaste nummer. Dit geeft flexibiliteit en zorgt voor een goede bereikbaarheid. Dit kan op 2 manieren. Met de koppeling tussen vast en mobiel is je mobiel gekoppeld aan de centrale. Met een app op je mobiel regel je welk telefoonnummer de persoon ziet. Heb je een vrije dag, dan zet je met de app gemakkelijk jouw beschikbaarheid uit. De tweede optie is een mobiele app waarmee je belt via het mobiele- of 4G netwerk. Je bereikbaarheid blijft hoog en je houdt privé en zakelijk makkelijk gescheiden.

Softphone op je computer

Helemaal geen toestel meer op je bureau? Dat kan met een softphone. Hierdoor werk je via en applicatie op je computer. Met een headset voer je de gesprekken. Op deze manier heb je jouw telefoon altijd bij de hand op je werkplek. Daarnaast werkt deze applicatie ook op je mobiel. Mocht je dus niet in de buurt zijn van je computer, dan kun je toch je zakelijke gesprekken beantwoorden. Mocht je nou een keer geen tijd hebben, dan pas je gemakkelijk je beschikbaarheid aan beschikbaarheid aan.

Vragen die vaak gesteld worden

Als jouw organisatie telefonisch goed bereikbaar moet zijn, is VoIP de ideale oplossingen. Het hoge beschikbaarheid, veel mogelijkheden en een zeer goede gesprekskwaliteit.

Wij richten de nieuwe telefooncentrale in met een tijdelijk nummer. Dit wordt eerst uitvoerig getest op locatie. Pas als alles 100% werkt zetten wij het nummer over. Zo ben je geen seconde onbereikbaar.

Letterlijk vertaald betekend Voice over IP, dus gesprekken over een internetverbinding. Je kunt dus bellen over een vaste, draadloze of mobiele internetverbinding en bent niet plaatsgebonden.

Ja, dat kan. Door middel van nummerportering nemen wij het nummer over van de oude provider. Indien mogelijk zeggen we ook direct de lopende diensten op. Een zorgeloze overstap!

Je betaald per minuut of je koopt de belkosten binnen Nederland af. Alle interne gesprekken zijn kosteloos.

Je krijgt toegang tot een persoonlijk beheerportaal. Hierin kun je zelf openingstijden aanpassen, voicemailberichten invoeren en activeren en gesprekkosten inzien. Wil je liever dat wij alles voor je regelen, dan doen we dat.

Telefoonnummer 076-2600044 Mail ons info@itcoms.nl Schrijf je in voor de nieuwsbrief