Managed services - Profiteer van professionele kennis - ITCOMS

Managed services

Breng het beheer en onderhoud onder bij een professionele partij. Zodat jij je kunt richten tot jouw business. Ook de support en technische ondersteuning leg je hiermee buiten jouw organisatie. Daarmee kun je hoop tijd en geld besparen.

Als jouw organisatie geen systeembeheerder heeft, is het raadzaam na te denken het beheer en onderhoud van je ICT omgeving onder te brengen bij een gespecialiseerde partij. Met behulp van Managed Services kun je dit volledig aan ons overdragen. Hiermee monitoren wij het netwerk en houden we in de gaten of alles nog naar behoren functioneert. Onze management en monitoring software helpt ons razendsnel verstoringen op te sporen. Soms zelfs voordat jij het zelf door hebt. Op die manier zorgen we ervoor dat jouw ICT omgeving optimaal blijft functioneren.

Naast het verzorgen van een optimaal werkend netwerk, kun je Managed Services ook inzetten om kosten te besparen. Door het beheer en onderhoud van je ICT omgeving door ons te laten verzorgen, heb jij het gedoe niet meer. En voor een vast bedrag per maand, kom je ook niet voor onverwachte kosten te staan. Zo heb je een veilige en betrouwbare werkomgeving waar je van op aan kunt.

Uitbesteden van IT

De oplossingen voor de zakelijke markt veranderen dagelijks. Kijk maar eens hoe vaak je een update moet doen. Wanneer je wilt dat je omgeving optimaal functioneert, moet je dit wel dagelijks bijhouden. Dat kost tijd. En tijd is geld. Wanneer je gebruikt maakt van Managed Services kun je deze kostbare tijd op een veel betere manier besteden. Namelijk aan jouw business. Je kunt bij ons terecht voor netwerkbeheer, systeembeheer en werkplekbeheer.

Jouw zorg onze verantwoordelijkheid

Het monitoren van een ICT omgeving stopt niet na kantoortijd. Daarom monitoren wij alle Managed Services 24 uur per dag 7 dagen per week. Hierdoor zijn we altijd op de hoogte van de laatste stand van zaken. Want stel je nu eens voor, in de nacht hapert jouw internetverbinding of er is een ongewenste inlogpoging op jouw online werkplek. Dat wil je niet wachten tot de volgende dag. Dan wil je direct actie.

Gelukkig is niet iedere verstoring direct een groot probleem. Maar het geeft ons wil inzicht, waarmee we preventief onderhoud kunnen uitvoeren. Om die reden kiezen MKB bedrijven voor een veilige en betrouwbare omgeving via Managed Services.

Support en technische ondersteuning

Professionele ondersteuning

24/7 monitoring

Zeker van een veilige werkomgeving

Eerste hulp bij storingen

Een storing is vervelend. Maar het wordt nog veel vervelender, wanneer je een factuur krijgt van de partij die het probleem heeft opgelost. Daar geloven wij niet in. Wanneer je onze Managed Services afneemt, zorgen wij dat je probleem wordt opgelost. Zonder na afloop een factuur te sturen. Daarmee is het in ons gezamenlijk belang dat de hele ICT omgeving optimaal functioneert.

Vragen die vaak gesteld worden

Wij richten de nieuwe omgeving in naast de bestaande omgeving. Dit wordt eerst uitvoerig getest op locatie. Pas als alles 100% werkt zetten wij de diensten over. Zo ben je geen seconde onbereikbaar.

Al onze diensten zijn maandelijks opzegbaar. Dat is de flexibiliteit van cloud diensten. Zo betaal je nooit teveel.

Wij zorgen voor een veilig en betrouwbaar netwerk. Omdat het in ons beheer ligt, houden we zicht op alles wat er gebeurt. Je kunt er dus zeker van zijn dat jouw bedrijfsgegevens in goede handen zijn.

Als je behoefte hebt aan flexibiliteit, in je werkwijze of in de toepassing van je ICT-omgeving passen cloud diensten bij jou. Hierdoor heb je grip op de kosten en kun je overal en altijd bij je gegevens.

Welke clouddiensten je gebruikt en hoe je ze gebruikt bepaald hoe veilig ze zijn. Je kunt ervan uitgaan dat grote bedrijven zoals Microsoft, waar heel de wereld gebruik van maakt, hun veiligheid goed op orde hebben. Daarvoor kun je altijd de safety & security policies doorlopen.

Telefoonnummer 076-2600044 Mail ons info@itcoms.nl Schrijf je in voor de nieuwsbrief
  • Referentie ITCOMS - Cisco
  • Referentie ITCOMS - Broadsoft
  • Referentie ITCOMS - Microsoft 365
  • Referentie ITCOMS - Dell
  • Acronis
  • Referentie ITCOMS - T-mobile
  • Referentie ITCOMS - DrayTek
  • Referentie ITCOMS - Jabra
  • Referentie ITCOMS - Microsoft 365
  • Referentie ITCOMS - Fortinet
  • Referentie ITCOMS - Gigaset
  • Referentie ITCOMS - KPN
  • Referentie ITCOMS - Yealink
  • Teamviewer - ITCOMS Roosendaaal