Telefonie - ITCOMS

Telefonie

Een betrouwbare oplossing van een hoge kwaliteit. Zodat jij ieder gesprek de volledige aandacht hebt voor de persoon aan de andere kant van de lijn.

Een betrouwbare telefonie oplossing

Door te bellen met een VoIP oplossing van ITCOMS, kies je voor een betrouwbaar netwerk dat de bereikbaarheid van jouw organisatie waarborgt. Ondanks het groeiende gebruik van mail, whatsapp en social media blijft telefonisch contact dé manier om persoonlijk met jouw klanten en leveranciers in contact te zijn.

Het is niet nodig om te investeren in een dure telefooncentrale. Met een online VoIP telefooncentrale heb je alle mogelijkheden van een uitgebreide telefooncentrale, maar dan voor een vast bedrag per maand. Je betaald enkel voor de opties die je nodig hebt. Zo ben je flexibel in wat je gebruikt en hou je grip op de kosten.

Kennismaking

De start van onze gezamenlijke groei. We willen weten wie je bent, wat jouw drijfveren zijn en waar jouw uitdagingen liggen de komende jaren

Van idee naar ontwerp

Als we elkaar goed hebben leren kennen, maken we een technisch ontwerp. Natuurlijk wel zo uitgelegd, dat je het ook zonder technische achtergrond begrijpt.

Testfase

Het voordeel van de cloud is dat je al die tijd bereikbaar blijft. We plaatsen de nieuwe apparatuur en testen het op locatie. Wanneer het goed werkt zetten we het over naar de nieuwe omgeving. Het omzetten gebeurt binnen enkele seconde!

Beheer, support en monitoring

We houden alle apparaten in de gaten met onze eigen ontwikkelde monitoring-tool. Wij zorgen dat de laatste updates aanwezig zijn, zodat jij verzekerd bent van een goede bereikbaarheid.

Verbind je telefoon met slimme applicaties

Je kent het wel; Een klant belt je met een vraag. Je wilt hem snel helpen maar je moet eerst zijn gegevens erbij zoeken. Dit kost tijd, met als gevolg dat je diegene moet laten wachten.
Wat nou als dat slimmer kan?

Met een applicatie op je computer kun je deze stappen automatiseren. Zodra je gebeld wordt, kun je het gesprek vanaf je computer beheren. Door een koppeling met het crm- of boekhoudpakket, kun je direct de juist klantkaart erbij halen. Een win-win situatie: Jij kunt je klanten sneller helpen en je houdt meer tijd over voor andere zaken.

Maandelijkse aanpassen aan je behoeften

Toegang tot een eigen beheeromgeving

Professioneel ingericht en onderhouden

Vast-mobiel of mobiele app

Je mobiele telefoon is te koppelen aan het vaste nummer. Dit geeft flexibiliteit en zorgt voor een goede bereikbaarheid. Dit kan op 2 manieren. Met de koppeling tussen vast en mobiel is je mobiel gekoppeld aan de centrale. Met een app op je mobiel regel je welk telefoonnummer de persoon ziet. Heb je een vrije dag, dan zet je met de app gemakkelijk jouw beschikbaarheid uit. De tweede optie is een mobiele app waarmee je belt via het mobiele- of 4G netwerk. Je bereikbaarheid blijft hoog en je houdt privé en zakelijk makkelijk gescheiden.

Softphone op je computer

Helemaal geen toestel meer op je bureau? Dat kan met een softphone. Het werk via en applicatie die je installeert op je computer. Met een headset voer je de gesprekken. Op deze manier heb je jouw telefoon altijd bij de hand op je werkplek. Dezelfde applicatie werkt op je mobiele telefoon. Mocht je dus niet in de buurt zijn van je computer, kun je met je mobiele telefoon alsnog de zakelijke gesprekken oppakken van het vaste nummer. Ook hierin heb je de mogelijkheid om je beschikbaarheid aan te passen.

Vragen die vaak gesteld worden

Als jouw organisatie telefonisch goed bereikbaar moet zijn, is VoIP de ideale oplossingen. Het hoge beschikbaarheid, veel mogelijkheden en een zeer goede gesprekskwaliteit.

Wij richten de nieuwe telefooncentrale in met een tijdelijk nummer. Dit wordt eerst uitvoerig getest op locatie. Pas als alles 100% werkt zetten wij het nummer over. Zo ben je geen seconde onbereikbaar.

Letterlijk vertaald betekend Voice over IP, dus gesprekken over een internetverbinding. Je kunt dus bellen over een vaste, draadloze of mobiele internetverbinding en bent niet plaatsgebonden.

Ja, dat kan. Door middel van nummerportering nemen wij het nummer over van de oude provider. Indien mogelijk zeggen we ook direct de lopende diensten op. Een zorgeloze overstap!

Je betaald per minuut of je koopt de belkosten binnen Nederland af. Alle interne gesprekken zijn kosteloos.

Je krijgt toegang tot een persoonlijk beheerportaal. Hierin kun je zelf openingstijden aanpassen, voicemailberichten invoeren en activeren en gesprekkosten inzien. Wil je liever dat wij alles voor je regelen, dan doen we dat.

Telefoonnummer 076-2600044 Mail ons info@itcoms.nl Schrijf je in voor de nieuwsbrief