Werkplekbeheer - ITCOMS - Beheer & support op afstand voor bedrijven

Werkplekbeheer

Het contact met klanten, leveranciers en collega’s. Het bewerken en delen van documenten. Het verzamelen en verwerken van informatie. De digitale werkplek is belangrijker dan ooit en geen enkele branche meer weg te denken. Met werkplekbeheer zorgen wij voor jouw werkplek.

Beheer van de werkplek

Jouw werkplek wil je optimaal kunnen benutten, toch? Daar zorgen wij voor met werkplekbeheer. Vanuit fabrikanten staan reclames en andere onnodige programma’s op de nieuwe computer. Daarom wissen wij alles en richten de computer in naar onze standaard. Hierdoor staat er enkel datgene op wat jij echt nodig hebt. We gaan uit van het principe ‘less is more’ om de apparatuur veilig en zo snel mogelijk te houden.

Support en ondersteuning

De meeste ICT vraagstukken zijn gebruikersvragen. Bijvoorbeeld de vraag waarom OneDrive van Microsoft365 niet synchroniseert, een document niet te bewerken is of waarom een applicatie weigert op te starten. Dit zijn simpele vragen, maar vergis je niet. De gemiddelde medewerker is hier een hoop tijd aan kwijt. Ze gaan zelf op internet een oplossing zoeken of  vragen een collega om hulp. Met als gevolg dat zij en anderen niet goed hun werk kunnen doen.

 

Door middel van werkplekbeheer zijn wij jouw externe ICT afdeling. Hierbij verzorgen we het beheer, de support en technische ondersteuning voor de gebruikers. Via ons servicecontract zijn de gebruikers volledig voorzien van professionele ondersteuning door een van onze specialisten. Daaronder valt in ieder geval het volgende.

 

  • Telefonische ondersteuning bij gebruikersproblemen en vragen;
  • Support op een Windows-omgeving en Office-applicaties;
  • Aanpassen en verwijderen van accounts en wachtwoorden;
  • Uitvoeren van updates voor sturingsprogramma’s en applicaties.
  • Terugzetten van een back-up;

Werkplekbeheer

De voordelen van altijd en overal controle over je werkplek

Contact opnemen

Zo bespaar je kosten

In de ICT branche zijn er nog veel leveranciers die werken op basis van een uurtarief. Dit lijkt in eerste instantie voordelig, maar er zit een addertje onder het gras. Dat komt door 2 dingen. Allereerst zien we in kennisintensieve organisatie dat medewerkers nu eenmaal regelmatig ICT vragen hebben. Het zijn wellicht niet altijd urgente verstoringen, maar ze belemmeren wel het werkproces. Daarnaast lijkt betalen op basis van een uurtarief voordelig, maar voor iedere vijf minuten betaal je vaak al voor minimaal een kwartier. Dat is niet efficiënt. Daarom doen wij dat anders.

 

Met werkplekbeheer is het in ons belang dat jouw ICT omgeving zo goed mogelijk werkt. Anders staat bij ons de telefoon voortdurend roodgloeiend. Of je nu 5 minuten of 5 uur belt, wij zorgen dat jouw vraag omtrent werkplekbeheer wordt beantwoord. Met Remote Support heb je dit zelfs gedekt voor een vast bedrag per maand. Precies om die reden is werkplekbeheer in combinatie met Remote Support de juiste aanvulling voor ieder bedrijf.

Telefoonnummer 076-2600044 Mail ons info@itcoms.nl Schrijf je in voor de nieuwsbrief
  • Referentie ITCOMS - Cisco
  • Referentie ITCOMS - Broadsoft
  • Referentie ITCOMS - Microsoft 365
  • Referentie ITCOMS - Dell
  • Acronis
  • Referentie ITCOMS - T-mobile
  • Referentie ITCOMS - DrayTek
  • Referentie ITCOMS - Jabra
  • Referentie ITCOMS - Microsoft 365
  • Referentie ITCOMS - Fortinet
  • Referentie ITCOMS - Gigaset
  • Referentie ITCOMS - KPN
  • Referentie ITCOMS - Yealink
  • Teamviewer - ITCOMS Roosendaaal