Door Werkplekbeheer verzeker je jezelf van een veilige en betrouwbare digitale werkomgeving. Wij staan je dagelijks te woord voor technische vragen, zodat jij zonder zorgen kunt werken waar en wanneer jij dat wilt.
ContactJouw werkplek wil je optimaal kunnen benutten, toch? Daar zorgen wij voor via Werkplekbeheer. We richten alle computers in volgens onze standaard. Vanuit fabrikanten staat er vaak reclame en andere onnodige programma’s op. Nadat wij de computer opnieuw hebben geïnstalleerd, rusten wij deze uit met onze management en monitoring software. Door deze configuratie staat er enkel datgene op wat jij nodig hebt om te kunnen werken. Hiermee gaan we uit van het principe ‘less is more’ om de apparatuur veilig en zo snel mogelijk te kunnen houden.
De meeste ICT vraagstukken zijn gebruikersvragen. Voorbeelden van vragen zijn: “Waarom werkt OneDrive niet? Waarom kan ik iets niet bewerken? Hoe komt het dat mijn applicatie niet werkt?” Dit zijn simpele vragen, maar vergis je niet. Een gemiddelde medewerker is hier stiekem een hoop tijd mee kwijt. Vaak gaat iemand zelf op internet een oplossing zoeken of een collega om hulp vragen. Dit heeft tot gevolg dat ze een groot deel van hun kostbare tijd besteden aan het oplossen van vaak simpele ICT vraagstukken.
Met onze service Remote Support zijn wij de ICT afdeling op afstand voor jou. Voor een vast bedrag per maand verzorgen wij de technische support en ondersteuning. Met dit servicecontract zijn alle gebruikers volledig voorzien van professionele ondersteuning door een van onze specialisten. Daaronder valt in ieder geval:
Professioneel beheer en onderhoud van jouw digitale werkplek.
Vraag naar de mogelijkhedenIn de ICT branche zijn er nog veel leveranciers die werken op basis van een uurtarief. Dit lijkt in eerste instantie voordelig, maar er zit een addertje onder het gras. Dat komt door 2 dingen. Allereerst zien we in kennisintensieve organisatie dat medewerkers nu eenmaal regelmatig IcT vragen hebben. Het zijn wellicht niet altijd urgente verstoringen, maar ze belemmeren wel het werkproces. Daarnaast lijkt betalen op basis van een uurtarief voordelig, maar voor iedere vijf minuten betaal je vaak al voor minimaal een kwartier. Dat is niet efficiënt. Daarom doen wij dat anders.
Door Werkplekbeheer en Remote Support te combineren zorgen wij voor een optimale werkomgeving. Het is namelijk in ons belang dat jouw ICT omgeving zo goed mogelijk werkt. Anders staat bij ons de telefoon voortdurend roodgloeiend. Of je nu 5 minuten of 5 uur belt, wij zorgen dat jouw technische vragen worden beantwoord, zodat je probleem kunt werken. Voor een vast bedrag per maand. Precies om die reden is Werkplekbeheer en Remote Support de juiste aanvulling voor ieder MKB bedrijf.
Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.